WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, June 8, 2009

Cerita tentang si comel Zakuan...




Ini adalah adalah anak saudara saya, anak kepada abang ipar saya, abang suami saya. Nama dia Zakuan, taktau ler ejaannya betul atau tidak. kalau ayahnya baca blog ni, tolong betulkan di bahagian komen yer.
Zakuan Haris Bin Sahridzal. Lahir 26 Disember 2007, dah setahun lebih usianya. Gambar-gambar ni saya ambil masa saya balik ke Selangor pada hari minggu baru-baru ni. Baby kepada pasangan Sahridzal dan Saliah.
Ada sister, Zarifah Sofiya (hopefully acik iba tulis nama korang ni betul ler yer), dah 5 tahun, dah masuk sekolah tabika dah pun. Pemalu tapi nice budaknya. Gambar Sofiya tak ada cuma adiknya saja. Asyik lari jer, mcm mana nak ambil gambar.









Jumpa lagi nanti yer Zakuan....

1 comment:

Anonymous said...

Nama sebenar zakuan
Zaquan harith Bin Sahridzal.
Lahir pada 28 dec 07.



Ayah zaquan