WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 23, 2009

KERETAKU DILANGGAR ORANG... DAN DIA LARI...









kemarin aku parking keta aku kat depan tempat parking depan Dewan Kapitol, Kangar. Macam biasa aku pun pi la buat keja kat opis aku dengan hati yang girangnya. Pukul 1.40 tghari aku pun kuar opis dan berjalan pi kat tempat parking nak ambik keta aku yang setia menanti kat situ. Aku pun masuk dalam keta, start enjin buka air cond dan relaks jap.

Tup-tup ada sorang makcik mai kat aku, dia cakap ada keta kancil putih seorang lelaki yang bawa kuar tadi dan blah. aku ni yang tak paham butir bicara terus ja angguk. Dalam hati aku apa la yang makcik ni dok citer. Sebaik dia berlalu, aku pun kuar dari keta. Tengok dan belek depan keta aku. SAH!! Keta aku kena langgar!! Makhluk tuhan yang mana la pulak ni yg pi langgar keta aku yang tak bergerak dan tak berdosa ni. Aku pun tarik nafas panjang-panjang dan masuk balik dalam keta.

Dalam aku dok pikiaq nak blah dari situ, mai la 3 orang budak pompuan bawak satu kertas. katanya dia baru nak letak kertas kat wiper aku. Alhamdulillah MASIH ADA LAGI INSAN DI DUNIA INI YANG PRIHATIN DENGAN NASIB ORANG LAIN. TERIMA KASIH YER DIK. Aku dapat nombor plat dan jenis keta tu.

SAKSI KATA KETA YANG LANGGAR KETA AKU DAN BLAH TU, PLAT NOMBOR DIA :
WJL 612, KETA KANCIL WARNA PUTIH, PEMANDU LELAKI DALAM USIA PERTENGAHAN/BERUMUR GAK.

No comments: