WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 23, 2009

Pertemuan Kali Pertama...

Bertemu buat kali pertama memang surprise giler... penuh dengan kejutan... tapi aku macam biasa terus dengan muka cool dan buat tak tau aku... Nampak jer berani tapi takut sebenarnya... hehehe...
Aerol ke hostel aku pada satu hari yang kami dah janjikan. Kami kuar dinner sama-sama. Macam biasa, aku memang penuh dengan kejutan. Dan aku pula bukanlah orang yang suka merajuk tak tentu pasal cuma aku ni orang yang pantang dicabar. Itu memang satu sifat aku yang sampai hari ni dipergunakan oleh kawan aku... (s.u puteri Bahagian Arau)..
Ada ka patut dia bgtau aku apa yang adik dia cerita kat dia pasal aku (memang patut ler pun! aku pun teringin nak tau gak...). Tapi biasa ler, macam omputih kata, 'Beauty is in the eyes of the beholder'. Hanya si pemilik mata yang boleh menilai apa yang mata dia lihat, kalau elok tu eloklah, kalau tak elok tu nasiblah kan...
so bermula dari hari tu, kami tetap berkawan macam biasa tapi kami tak ambil masa yang lama untuk jadikannya luar biasa.... dan pada satu hari yang tak ler indah sangat.... (sambung esok la na...)

No comments: