WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 2, 2009

BILA RINDU KU SEBUT NAMAMU..

Hari ni sedih sikit tapi macam biasa, I tetap maintain cool... Tapi tak tahu ler berapa lama boleh maintain dengan keadaan perut pun dah makin sarat. Masalah mai bertimpa-timpa. Time-time ni ler aku paling teringat kat husband aku. Bukannya sebab my hubby boleh selesaikan masalah aku tapi sekurang-kurangnya bila my hubby ada kat sisi, aku terasa ada sokongan, tak keseorangan.
Anyway kengkawan, bila teringat balik kata ustaz, Tuhan Maha Adil dan Maha Penyayang dan Tuhan takkan letakkan rasa senang dalam hati Hamba yang disayangiNya kerana seboleh mungkin Dia ingin menguji dulu Hamba yang disayangi Nya.... Alhamdulillah, Moga Kau jadikan aku ini salah seorang Hamba yang disayang oleh Mu Ya Allah, Amin...

No comments: