Blog Archive

Sunday, December 27, 2009

selamat datang ke dunia baru sayang...

ASSALAMMUALAIKUM WBT...
Alhamdulillah, pada 13 november jam 11.22 malam saya selamat melahirkan seorang bayi perempuan yang sihat dan comel, (mcm daddy dia).
Buat kalian yang melayari blog saya ni, maaf dipinta kerana saya tak berkesempatan nak menitipkan kabar sehingga ke hari ini.
Gambar baby? Insya Allah dalam jangka masa terdekat. ini pun saya kat umah mak mertua, kebetulan abg ipar tinggalkan laptop dia jadi saya cilok ler kejap nak tulis kabar saya kat dalam blog ni.
Lupa nak tulis, nama anak? Nurnadiya Afrina bt Sahrul Lizam, lahir di INS Centre Alor Setar.
ok yer, nanti esok ke lusa bila my hubby dah dptkan streamyz kat umah, saya masukkan gambar my baby kat dalam blog ni.
Setakat ni saja buat masa ni. jumpa lagi. ADIOS....

No comments:

I-SINAR PENGELUARAN AKUAN 1 KWSP

  i-SINAR DIBUKA KEPADA SEMUA AHLI KWSP YANG TERJEJAS PENDAPATAN AKIBAT COVID-19 Permohonan   dalam talian  bermula 21 Disember 2020  https:...

Popular Posts