WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, March 16, 2009

AKSI-AKSI NURIN ARINA SHAFIQAH DI PORT DICKSON

mummy, tengoklah along main air... syoknya!

hish bola ni, lari pulak...

Dah dapat pun tangkap... nak lari ke mana!

kita main atas pasir ler pulak

bola ni tak nak jalan ler mummy...

Bercanda di pasiran pantai


macho tak posing macam ni??






Telatah Nurin Arina Shafiqah semasa bercuti di Port Dickson. Suka benar dia main pasir. Tak takut langsung dengan ombak dan air laut.



BUKIT JERNIH


































































Air Panas Sungai Klah

Nurin Arina Shafiqah tengah posing atas tangga...
mummy, ada air keluar dari batu tu...

fuh... bestnya mandi kat sini!

Takkan dah malam kot??....

Wednesday, March 11, 2009

aku cinta padamu...



Selalunya 3 kuntum mawar merah dikaitkan dengan 3 perkataan keramat... AKU CINTA KAMU... iyer ke?


Bagaimana kita menafsirkan cinta? terlalu subjektif jawapannya. kalau jawapan objektif senang saja nak jawab, ya atau tidak, boleh atau tak boleh atau mungkin ada multiple answers, senang sikit nak menjawabnya kan...
Setiap orang ada pendapat masing-masing. Cuma satu, janganlah kecantikan bunga mawar ini(biar apapun makna tersirat disebaliknya) dijadikan penyebab kepada sebuah kehancuran, hancur peribadi atau fizikal insan, terutamanya gadis-gadis remaja yang kadangkala leka dibuai perasaan indah.

CINTA itu tidak buta, manusia yang selalunya buta menilai erti cinta...