WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 22, 2009

NURIN ARINA SHAFIQAH (ALONG)

















MAJLIS PERTUNANGAN SEPUPU... MAZLINA MAT ISA






















SELAMAT HARI LAHIR NURUL ISMA QISTINA..




BESDAY GIRL...
SELAMAT HARI LAHIR KE-1 TAHUN...

INILAH SEPUPU-SEPUPU QISTINA...
POSE ISTIMEWA DARI TETAMU ISTIMEWA..










Kenduri Kahwin Di Felda Bukit Mendi, Pahang


Pengantin lelaki berdepan dengan pak imam sebelum majlis akad diadakan... kecut perut... muka dah pucat tu...







Bismillah... Alhamdulillah, dengan sekali lafaz, sahlah sudah pasangan ini jadi suami dan isteri...

Pengantin pompuan pun sama pucat muka dengan pengantin lelaki... khusyuk jer...











Inilah ibu pengantin pompuan merangkap mak sedara saya merangkap menantu nenek saya dan merangkap kakak ipar kepada mak saya. Pak Ngah saya tak sempat tengok anak pompuan dia naik pelamin tapi Insya-Allah arwah pasti gembira...


yang pakai baju purple tu, adik pompuan saya yang nombor 3, yang hujung sekali tu mak saya. yang 2 orang kat tengah tu yang pakai baju hijau, sepupu saya dan suaminya.

pengantin lelaki tengah riba my baby... tak lama ler tu...








pengantin pompuan ni sengih jer sebab ni gambar lepas majlis akad nikah. faham-faham jerlah yer....





Nurin Arina Shafiqah dan mummy dia yang nak interprem jugak kat atas pelamin hijau... Selamat Pengantin Baru... Tapi dah tak baru dah sebab majlis ni bulan 12 lepas... pengantin pompuan pun dah pregnant, bunting pelamin, tahniah....































































3 gambar kat atas : wajah-wajah orang kuat yang menjayakan kenduri kahwin ni.
3 gambar seterusnya : wajah-wajah Nurin sepanjang majlis akad nikah dan majlis kenduri.
semoga perkahwinan ini kekal abadi hingga ke akhirat...

Friday, April 17, 2009