WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Monday, February 1, 2010

sambungan...gambar kursus



hehehe... aku pun nak tunjuk skill gak... ni persembahan pantun dari kami 2 orang... dlm sejam dah siap pantun untuk semua tapi terlupa lak kat mana aku simpan pantun tu...nanti jumpa aku masukkan kat dlm blog ni...
ni ler ustaz romantik kursus ni...

bakat besar dari HQ KL...

The best ustaz Amali... 1 dalam sejuta...

tok guru kami...Ustaz Kamal Saidin. namapak tak?? yang kecik pakai kot yang duduk kat tgh2 tu...


the best penceramah wanita... kesian makcik2 tu nangis, tak baik kak jah ni tau!!


Ketua Pengarah JASA Malaysia ( x berani I nak komen...hehehe)

Bersama Urusetia dan beberapa orang yang masih stay lepas majlis makan tghari hari terakhir..

hadiah istimewa dari peserta kursus... (kami kumpul duit sendiri tau...!!)





No comments: