WEDDING ANNIVERSARY

Daisypath Anniversary tickers

Friday, January 22, 2010

kursus penceramah ogos tahun lepas


hai cik faizal... seronok nampak!! Dinding tu x runtuh lagi tue...


joget jangan tak joget..


3 serangkai..senyuman paling menawan??


baangunn semua...negaraku...tanah tumpahnya darahku...


cantik dak gigi kami ni??...



kau ambik gambar aku.. aku ambik gambar kau...



penceramah terhebat abad ini...


yang tengah tu masih single lagi yer...



setuju tak kalau saya gunting janggut ni??...
Penuh semangatku ini hingga tak mampu kubuka mataku ini lagi..
































sorri kengkawan, lambat upload gambar dalam blog. ni cuma gambar2 gelagat kengkawan jer masa kursus penceramah kat wisma belia kuala lumpur pada ogos tahun lepas.


BILA NURIN ARINA BUAT EKSPERIMEN..

Hari rabu lepas, satu rumah bangun dari tidur bila Nurin menangis sambil menjerit.
Dia tercucuk telinga dengan kayu. mungkin dia ingat cotton bud ler kot... korek dalam telinga pastu tercucuk dalam telinga. berdarah tapi nasib baik tak kena gegendang sebab kayu tu tak panjang sangat tapi Alhamdulillah sebab kayu tu tak pendek sangat, kalau tak, masuk terus dalam telinga.
Nurin...Nurin...itu ler heroin daddy, berani sangat buat eksperimen atas diri sendiri. Hai anak mommy, risaukan orang saja...

semasa usianya 3 minggu
















Inilah wajah Nadiya masa umurnya 3 minggu. Tidur ja kejanya. Iyerlah kan, nak buat per lagi... baby cuma tahu makan dan tidur. Macam muka daddy dia gak. Anak pompuan ikut ayah jer lah yer... Heroin daddy!!